19 tammikuuta 2017

Parempi myöhään | Christmas Gifts

Hellooou! <3

Tosiaan tulin vihdoin esitteleen tänne blogiin mun joululahjat. Mun mielestä parempi myöhään, kuin ei ollenkaan. Yksinkertaisesti halusin vaan postata nämä ja rakastan lukea muiden lahja postauksia! Postaushan on ollut luonnoksissa jo joulukuussa. Olen tosiaan niin laiska, että sain tämän nyt vasta ulos. Tänä vuonna minulla oli kaksi lahja toivetta ja sain ne kummatkin. Toivoin tosiaan Jamilta lahjaksi Urban Decay:n Full Spectrum palettia ja koko joulukuun jännitin osaako hän ostaa oikeaa palettia. Onneksi hän osasi, oon niin ylpeä. Oon testaillut palettia jo urakalla. Lisäksi mun toinen toive oli rahaa. Rahaa näin opiskelijana tarvii ja oon sitä mieltä, että pehmeitä paketteja ei hirveesti kannata ostaakkaan ennen joulua. Joulun jälkeen käytin osan rahoista alennusmyynteihin ja loput laitoin säästöön. Lisäksi sain leffalippuja ja arpoja. Arpa onni ei tänäkään vuonna suosinut, vaikka arpoja oli yllättävän iso kasa. Alle laitan kuvan kaikista muista lahjoista.


Kosmetiikkaa on aina ihana saada lahjaksi. Sain Nyx:in Full Throttle huulipunan sävyssä: 12 Sandman. Lisäksi punaisen kosteuttavan huulipunan We Care Iconilta.


Tosiaan tuon tiger:in meikkitelineen pyysin lahjaksi ja sen myös sain. Sitten sätkäpapereita tukkupakkaus. (xd)


Mun lemppari lakkaa tuli putelli ja lisäksi tehovärinaamio.


Beyoncen hajuvettä. Olen ottanut tämän jo käyttöön ja pakko todeta ettei oo ihan mun juttu, mutta käytän ehdottomasti loppuun kumminkin. Anteeksi nyt vaan lahjan ostajalle, jos luet tätä ;)


Hihihiiii, sain myös lahjaksi työkaluja. Jotka on jotenki nii mun värisiä. :P


Perinne jatkuu. Oon vauvasta asti saanut isomummolta villasukat joululahjaksi. Lisäksi taas mun näköiset tossut paljastui yhdestä paketista.


Mariskooli <3 Sinistä mulla ei vielä olekkaan. Joten tämäkin nappi ostos joltain tontulta. ;) 


Muumi mukeja tuli kaksin kappalein. Muumi rakkaus mukin omistin jo entuudestaan, mutta talo mukia ei vielä mun kokoelmasta löytynytkään. Nämäkin ovat aina tervetulleita lahjoja. 


Tänäkin vuonna tuli ihan hyvä läjä suklaata. Näistä vielä jäljelläkin muka yli puolet. ;) Saan yleensä aina jouluna paljon herkkuja, niin yritä siinä sitten olla herkuttelematta.


Keittiö tarvikkeita. Näitä en varsinaisesti oo toivonut, mutta oon vuoden aikana vihjaillut mitä puuttuu mun keittiöstä tai mitä tarvisin uusia. Pukki oli kuunnellut hyvin ja osasi yllättää.


Tässä vielä melkeen kaikki lahjat samassa läjässä:

Suuri kiitos kaikille jotka muistivat mua tänäkin vuonna!<3 Oon näköjään ollut kiltisti. Oliko joku lahja sama minkä itsekkin sait? :) 

6 kommenttia:

  1. Kivoja lahjoja ite sain lähinnä rahaa eikä kyl muutenkaan ollu toiveena mitään erikoista nico tärkeämpi mut ei sillekkään kauheesti ettei luule sit aina saavansa isoja määriä ku kasvaa.kirjoitinki blogiin mitä tilasin ittelle lahjarahoilla kärkkäiseltä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, lasten juhlahan se joulu on :) 🎄 oi,pitää käydä tsekkaa kärkköisen ostokset :) se on sellainen kauppa, että aina löytyy jotain mukaa itsellenikin :)

      Poista
  2. Upeita lahjoja ja kiva kun teit postauksen! C:
    xoxo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana 😍 Joo piti se tehdä, vaikka kauan kestikin saaha ulos ;)

      Poista
  3. Kivoja lahjoja. Eikä, mikä työkalusetti *kateellinen* =D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Hihiii joo pitää alkaa jotain pientä remppaa tekkee nii tullloo käyttöä :)

      Poista