29 joulukuuta 2016

Joulukalenteri The Body Shop Luukut 20-25

Moikka! <3

Toivottavasti kaikilla oli rauhallinen ja mukava joulu! :) Mulla joulu meni aikalailla samalla tavalla kuin joka ikinen joulu. Myöhemmin tulossa postausta joulustakin, mutta kurkataan eka joulukalenterin luukut.  Edelliset luukut TÄSTÄ.

Polynesian Island Tiare Suihkugeeli paljastui luukusta kaksikymmentä. Tuoksuu aivan taivaallisen ihanalta, pakko kotiuttaa täysi kokoisena kesäksi. Nimittäin tuoksusta tulee mieleen kesä, aurinko ja ehkä vähän kookos.


Luukku 21 oli mielestäni koko kalenterin surkein luukku. Eli luukusta paljastui pettymys nimeltä kynsiviila.


22 luukusta luksusta käsille, nimittäin greipin tuoksuinen pirteä käsirasva.


23 luukusta paljastui kynsilakka! Tätä testaan mielellään, koska mulla ei oo aikaisempaa kokemusta Tbs:n kynsilakoista. 


24 luukusta tuli ihanan iso body butter tuoksuna mansikka. Tämä oli kyllä yks suosikki luukku koko kalenterista. 


25 "bonus" luukku sisälsi unimaskin ja yövoide näytteen.


Kokonaisuudessaan tykkäsin kalenterista tosi paljon. Ihanasti piristi joka päivää! Muutama huono luukku vain. Lisäksi kalenteri luukuissa oli sivussa vihjeet mitä luukku sisältää ja avatut luukut sai kääntää toisin päin josta paljastui tälläinen teksti:

Mitä mieltä kalenterista kokonaisuudessaan? Lemppari luukku?:) 

2 kommenttia:

  1. Hyvä hintalaatusuhde tällä kalenterilla ! :)
    Nam tuo mansikkarasva.. Ja kivan värinen toi kynsilakka, iha sinu väri.
    Kerro sit mikä oli mp tuosta yövoiteesta ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo 👍 oli kyllä semi hyvä, mua ärsytti sikana toi kynsiviila. Muuten olin tyytyväinen 😌 mulla odottaa se yövoide edellisen loppua, mut kerron toki, meillä vaan niin erilainen iho tyyppi, että vaikka ois mulle hyvä tai huono nii voi olla sulle eri.

      Poista