05 marraskuuta 2015

Vihdoinkin...

Moikka mooi! :)<3 Palataan vielä hetkeksi lokakuuhun ja tsekataan mitäs lahjoja valitsin itselleni neljännen vuosipäivän kunniaksi. Tosiaan virallisena vuosi päivänä Jami oli armeijan leivissä. (12.10) Juhlittiin sitten jälkikäteen pieni muotoisesti ja käytiin syömässä Amarillossa.

Kultsille skumppaa

Tänä vuonna päätin itse omat lahjani, koska Jamilla oli vaikeeta hankkia ne armeijasta käsin. Oon pidemmän aikaa miettinyt onkohan tuo girls-sarja mistään kotoisin? Nyt sitten päätin repäistä ja pyytää sitä pari tuontantokautta lahjaksi. Oon ehtinyt katsoa jo puolet ekan tuotanto kauden jaksoista. Sarja ei ollut ihan sellainen kuin kuvittelin. Ehkä omalla tavallaan paljon raaempi. Se kertoo siitä kuin parikymppiset naiset ottavat ensiaskeleita aikuiselämään. 


Valitsin myös muutaman putellin Make up storen kosmetiikkaa, koska oli viimeinen hetki hankkia näitä vanhoja paketteja alennettuun hintaan. Ylipäätänsä oon tykästynyt näihin, joten tarpeeseen tulivat. Ensimmäisenä otin marble poskipunan sävyssä: Rosso Verona. Tämä on mulle ensimmäinen merkin poskipuna. Poskipuna oli yhtä pigmenttinen kuin kehumani luomiväritkin.


Marble luomiväri sävyssä: Giallo Damasco


Ja viimeine mus:hin tuote oli yksivärinen luomiväri sävyssä: Leonardo


Tämä guess:in sydän kaula koru on vilahtanut blogissa aiemmin, koska sain ottaa tämän käyttöön etukäteen. Tämä on mulla myös postauksen asukuvissa. Tarinahan meni niin, että huusin tämän itselleni facebookin guess ryhmästä huutokaupasta ja kulta tarjoutui maksamaan tämän minulle lahjaksi.


Alempana vilahtaa myös Jamin lahjoja. Osa vuosipäivän lahjoista on ostettu huumoria käyttäen, kun ei aina halua antaa pelkkiä perus boxereita. Lahjojen joukossa myös synttäri lahjoja. Mun omat suosikit Jampan lahjoista oli tuo käsikoru ja kärppä hammasharja. Iso plussa oli toki katsoa luokkakokous uudestaan.



Tähän loppuun epäonnistunut asu kuva, koska mun mieletä tuo käsi näyttää niin siistiltä.
Tässä oli siis lyhyesti meidän vuosipäivästä ja muuta hömppää. Toivottavasti muistin kuvata kaiken, koska tämä ei tosiaan ole tuore postaus. Jos olisin ollut fiksu olisin kuvannut kaiken sillä H-hetkellä valmiiksi. Nooh parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Toivottavasti tykkäsitte nähdä vilauksen mulle tärkeestä päivästä, vaikka se vietettiinkin myöhemmin.

6 kommenttia:

  1. Tosi kivoja lahjoja ja kaikkee ootte toisillenne ostellu! :3
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  2. Ihana kun jaksatte noin monen vuoden jälkeenki vielä huomioida toisenne nuin ja ajatuksen kanssa ostaa lahjat yms :) Olette ihana pari.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voooi kiitos paljon ihanasta kommentista <3 Ihana kuulla, että ollaan sun mielestä ihana pari :)

      Poista