20 lokakuuta 2015

Hiljaisuus



Moikka! <3 Täällä yks höperö, joka ei oo melkeen kuukauteen päivittäny tänne mitään. Pakko myöntää, että omaa laiskuutta taas kerran. Aattelin nyt kumminki skarppailla vähän ja tehä tänne pientä postausta. Höpöttelen niitä näitä, joten jos höpötys postaukset ei kiinnosta skippaa suosiolla! ;) Tämän postausken kuvitan satunnaisilla "vanhoilla" kuvilla mitä ei  tänne  koskaan tullut julkaistua. Jatkoa vartenkin olisi postaus ideoita ja jopa teidän ihanien toive postauksia. Mitä minä raukka en oo pystynyt toteuttaan. (vielä)



Tässä kuussa mulla alko toppi, joka kestää marraskuun loppuun asti. Oon ollut topissa tuirassa kampaamossa. (laanilankampaamo) Työharjoittelu on ihanaa vaihtelua perus arkeen, kun ei tarvitse matkustaa Raaheen asti. Oon siitä niin onnellinen. Yksi asia mistä oon myös tosi onnellinen on se, että meillä oli tässä kuussa neljävuotis päivä kullankans. Itse asiassa tuossa kuvassa oleva kaulakoru on yksi mun saama vuosi lahja, jonka sain etukäteen. :) Mulla oli ollut vähän ajatusta esitellä mun vuosilahjat täällä blogin puolella vielä erikseen. Sitten vielä Mella ehdotti, että kuvaisin myös Jaminkin lahjat. Mikä ettei, tosi hyvä idea. Kiitos siitä! :)<3


Tosiaan nyt mulla on syysloma meneillään, eikä mulla oo sen kummempia suunnitelmia. Ajattelin nauttia ja nukkua mahdollisimman pitkään. Hyvällä tuurilla kulta saa lomaa ja tulee huomenna kotiin! Jos sattuu nyt olemaan hyvä tuuri, että kulta tulee niin mun lomani paranee huipuksi. Saa olla kullan kainalossa yöt ja oltiin ajateltu pyörähtää ehkä haaparannassakin. Haaparannasta en oikeesti tarvi mitään tällähetkellä, mutta onhan se kiva hakia lava limukkaa ja niitä ihania maxin hampurilaisia! Nams. Ja tähän loppuun kyssäri: Onko kukaan muu käynyt syömässä maxissa? Jos niin mitä ootte ite tykännyt? :)


Hyvää yötä kaikille ! :) <3 ( plus muille syyslomalaisille hauskaa lomaa) <3:llä Mima

9 kommenttia:

  1. En oo käyny kertaakaan syömässä maxissa vaik joka kesä hapitsulla käynki ku veli asuu siellä paitsi tänä kesänä ei tultu pohjoseen ku synnytin pojan
    Täytyy testata joku kerta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo suosittelen testaamaan pieniä juustohampurilaisia maksaa 1,65 euroa kuin täällä mäkkärissä 1e. :D Mutta ero on suuri, maxin juustossa salaattia ja hyvää majoneesia :p

      Poista
  2. Vitsi kui mukava ois joskus lähtä yhdessä Haaparantaan, mutta nyt ei anna tili periksi ja perjantaita varten pitää valmistautuu kun on vuosipäivä. :D Mutta joo pitäis siitä videojutskasta puhua pian, jos sulla on nyt aikaa paitsi jos Jami tulee niin hengailkaahan ihan rauhassa niin sitten kun sulla on aikaa. <3
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ois! <3 Itelläkin tällä hetkellä aika huono raha tilanne, mutta loman kunniaksi vois vähän tuhlata XD Mut mennään ehdottomasti joskus yhdessä ruottin puolelle! :) Etukäteen toivotan teille parasta vuosipäivää! :) <3 Ihanaa kun teki ootte jo taivalteneet pitkän matkan kahdestaan! Niin söpö pari! <3 Aina mulla sulle on aikaa ;) Muutenki nyt ku oon oulussa työharjoittelussa niin milloin vaan käy. Ja tämän loman jälkeen jami on kiinni 19 päivää, niin silloin mulla on jopa tylsää yksikseen niin ilomielin näkisin sua <3

      Poista
    2. Jeee! Ilmoittelehhan itsestäsi niin päästään hengailee! <3

      Poista
    3. Joo <3 ja saa mullekin ilmoittaa jos on tylsää tai muutenkin ku tahtoisit nähellä :-) <3

      Poista
  3. höpötyspostaukset on just kivoja :) Eli kiva kun taas postasit ♥! Ps. tosi nättejä nuo sun kuvat :>!

    VastaaPoista