02 heinäkuuta 2015

Tervetuloa heinäkuu!

Ihanaa tänään oli niin lämmin, että tarkeni eka kertaa pukea kesäiset vaatteet tälle kesälle. Pitähän se sitten ikuistaa tänne blogin puolelle. Valitettavasti en ollut varautunut tähän, niin kaikki kuvat on otettu kännykällä koriskentältä.



Marika istuskelee takana :P


Lasit: Ginatricot Shortsihaalari ja ballerinat: Hm
Viikonloppuna olin kuumeessa ja muutenkin tosi kipeenä.  Nyt alkaa onneksi helpottaa enään pieni flunssa päällä ja happeakin alkaa saamaan! Kamalaa kun nyt on jo keskiviikko (torstai)... Maanantaina klo:10.00 kultsi joutuu lähteen armeijan leipiin. Sitten musta tulee virallisesti intti leski. JA myönnän mua pelottaa ihan sika paljon! En osaa yhtään nukkua yksin ja oon niin laiska lähteen mihinkään yksinään. Toisaalta ihana kun voi tehä mitä vaan kyselemättä toisen aika tauluja ja jää enempi aikaa tyttöjen jutuille. Eilen mulla tuli postiin pieni paketti Nelly.com sivustolta, mutta sitä en oo kerinnyt vielä hakea. Ajattelin huomenna hakea sen ja tehä siitä joku päivä videon. Videoitahan mulla ei oo kuin yksi entuudestaan. Katoin sen yksi päivä ja nauroin itekki taas vaihteeksi. Huomasin jälkikäteen, että räpsyttelin kokoajan silmiä. xd Katotaan miten ens kerralla käy. Jääkäämme sitä oottamaan! Pusspuss! <3 

2 kommenttia:

  1. Ihana mä oon kattonu tommosta playsuittia, mutta ei oikein mun vartalolle oo löytyny vielä sopivaa! Kaikki kun ei todellakaan passa eikä kaikissa vaatteissa voi muutenkaa näyttää hyvältä kun pitää ettii oikeista paikoista edustavat. :D
    Jännittääkö maanantai? :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo. :) Tuo onki eka minkä itekki oon uskaltanut ostaa :) kävin tänään hakeen erikuosilla toisen samanlaisen :) Jännittää ihan hirveästi :P Ei oo enään monta tuntia ku se lähtee :/ :D heh.

      Poista