16 heinäkuuta 2015

#Mussukkapäivä

Sunnuntaina käytiin äitin kanssa sodankylässä katsomassa kultaa. Vähänkö oli ihanaa nähdä ja ikävä ei oo ollut enään niin paha. <3 Nyt pariin päivään en oo itkenyt enään ollenkaan ja muutenkin aletaan olla voiton puolella.
 Tapaamis aika oli 10-14:30 ja ihan hyvin siinä kerkes vaihtaa kuulumisia ja halia! Lähdettiin ajamaan vähän ennen 6 aamulla ja takaisin oltiin vähän jälkeen 7 illalla. Mutta se kaikki oli todellakin sen matkan arvoista! <3 


Paten sanoja lainaten: Ihminen mä jota rakastan Mulle tärkein oot maailman Kun lähdet armeijaan kun lähdet armeijaan. Ei enää joka ilta nähdä vois Ikävä mulla täällä sua ois Kun lähdet armeijaan kun lähdet armeijaan. Kun seisot puettuna harmaaseen Lomaa et saa ehkä kuukauteen Kun lähdet armeijaan kun lähdet armeijaan. Vannot valan katse lippuihin Oot mun sotilaani kuitenkin Kun lähdet armeijaan kun lähdet armeijaan. Kilpa marssi ja kova maantie Siellä moneltakin voimat vie Kun... Maahan kaadut, ei toivoa näy. Mut vuoksein mun nouse ja käy Kun lähdet... Käyt sotaharjoitukseen viimeiseen Ja kohta olet siviilissä uudelleen Kun... Ja minä otan jälleen vastaan sun On sinun helppo tulla  luoksein mun Kun lähdet armeijaan (4X) Huonosti kirjoitettu suosittelen kuunteleen alta youtube linkin! :)



 Love : Mima

2 kommenttia:

  1. Tää on tosi hauska inttibiisi: https://www.youtube.com/watch?v=ZTVp-Xp2WTA :D :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista