17 heinäkuuta 2015

#Boyfriend haaste

Moikka! <3 Moneissa blogeissa pyörii nytten haaste, joka on tarkoitettu että oma poikaystävä vastailee kysymyksiin sinusta. Mun mielestä tää oli tosi ihana ja hauska haaste. Kopsasin omat kysymykset haasteeseen ihanalta Mellalta! <3 Pyysin Jamia tosiaan lähettään mulle facebookissa vastaukset mahdollimman rehellisesti kun on nyt itse siellä armeijassa. Aloitetaanpas! 



1. Jos hän katsoo telkkaria, mitä siellä todennäiköisesti pyörii?

Hmm. Et paljoo kato telkkaria enemmänki koneelta jotaki prinsessa sarjoja, mutta jos tv niin varmaan joku simpsonit on ihan jees?

Simpsonit on ihan hyvä! Mut tuleehan telkkarista mun lemppari eli vampyyrinpäivä kirjat :)

2. Minkä kastikkeen hän valitsee salaattiinsa?

Tääkin on aika paha varmaa joku ihan perus ceasar? 

Nam tai sitten se perus american kastike :p

3. Mikä on hänen inhokki ruokansa?

Tää on kyllä ihan helppo! Ihan mikä vaan mihin kuuluu kalaa.

Tää on niin totta! 

4. Menette ulos illalliselle ja drinkeille, mitä hän tilaa?

Hehee joku hampurilainen, saletisti natsaa. Ja juoma on valkovenäläinen tai seven uppi

Totta mutta pieni lisäys tähän vielä cokis!

5. Mikä on hänen kengän kokonsa?

38 on aika tarkka

Oikein!




6. Jos hän kerää jotakin, mitä se luultavasti olisi?

Ei oo JOS, vaan ihan mitä keräät niin kynsilakkoja, joita on muuten ihan liikaa.

Aijjaa emmää tietäny että niitä kerään. Onhan niitä kieltämättä kertynyt :)

7. Mitä hän voisi syödä päivittäin kyllästymättä?

Varmaan se ois tortilla.

Parasta koti herkkua <3

8. Minkälaista musiikkia hän kuuntelee?

Melkeenpä mitä vaa paitsi sitä mitä minä. Eminemistä popedaa, sitte on joitaki niitä mitä mää en kyllä tajua yhtää.

Eminem on kyllä hyvä ja muutenkin rap musiikki, sitten kyllä toisena tulee ysäri musiikki :)

9. Minkälaisista elokuvista hän pitää ?

No rinsessa elokuvista tietenki.. Rinsessa elokuvilla meinaan niinku just jotaki "muijjien"elokuvia.

XD nehän ne parhaita on "pissis" elokuvat

10. Minkäväriset silmät hänellä on ?

Tää on paha ku ei oo nähny pitkää aikaa semmoset vihreet vähä ruskehtavat. Samanlaiset ku  mulla ?:)

ÖÖ? Tää meni kyllä pahasti pieleen XD Mulla on harmaa siniset silmät! :D Ehkä vähän vihertääki :/ Vähän mua ärsyttää muute ku pienenä mulla oli ihanan siniset silmät, mut mitä enemmän ikää tulee sen vähempi sinistä on näkyvissä.




11. Kuka on hänen paras ystävänsä?

Helbbo, Krista  

Tää on kyl totta, krista on aina pysynyt mun ystävänä. Ylä-asteella ne bestikset vaihtu joka vuosi mut krista on ollut ihan lapsesta asti kuvioissa!<3 Mut Jamiki on mun bestis <3

12. Asiaa mitä usein teet, josta hän ei pidä?

Huuan pleikkarille! tai pieraisen xD

No siis tää on niin totta!!!. Hitto kuin ärsyttää ku Jami huutaa ps:lle ja sit naapurit varmaa luulee et se mua nimittelee XD Jahyi! oon aina ihan raivona, että mennä wc tai parvekkeelle paskoo! :D

13. Missä hän on syntynyt?

mami synty oulun oysissa 

Totta

14. Jos leipoisit hänelle synttärikakun, millainen se olisi?

Helppo oon tehty ennenki, voileipäkakku. Ja hyvin näytti maistuvan ;)

Namnam<3 Hyvä hyvä! <3 

15. Minkä parissa hän viettää mielellään monia tunteja?


Tää mua ärsyttää mutta PEILIN EESSÄ. Menee kokopäivä ja ilta..

No joo pakko myöntää että tulee sitä vilkastua välillä vähän peiliin. Ja nopeemmin meikkaisin jos saisin rauhassa meikata eikä JoKU hoputtas kokoajan siinä vieressä ;) 




16. Mitä hän osaa erityisen hyvin?

Mitä osaa tehä? No näyttää nätiltä ( pisteitä jamille) Eiku oikeesti. Tekee tosi hyvää ruokaa.

:DDD <3 Voi ei.. Mää siis kyllä ruokaa teen hyvin mutta harvoin! :) Pakko myöntää! :D

17. Mikä on oudointa ruokaa mistä hän pitää ?

Ei oo oikee mitää outoa, ku et muutenkaa oikee syö muutaku hyviä ruokia, mutta kuulin että olit maistanu mustaamakkaraa, hyi. 

Hihi

18. Mitä kolmea asiaa hän kantaa aina mukanaan?

Aika heleppo. Laukkua, puhelinta ja yleensä sieltä laukusta löytyy kynsilakka.

Oikein! plus avaimet :)

19. Mikä saa hänet ärsyyntymään?

No aika moniki. Varmaa se ku tiskit kasaantuu ja hoputan sitä meikkaamisessa.

Totta

20. Entäs piristymään?

Ku tiskaan ja tietenki se ku MINÄ nousen sängystä ja sanon että aurinko paistaa!

No ylipäätänsä Jami saa mut piristyyn!<3




21. Ketä julkisuuden henkilöä hän ihailee?

Köhköh kuullu jo liian monesti EMINEM number one.

Juurinäin<3

22. Millainen hän on tyttöystävänä?

Paras mulle  <3

Ihanaa! <3 Hihi

23. Milloin hän tapasi vanhempasi?

Ei oo kyllä iha varma näikkö sillo ku ekoja kertoja kävit meillä, mutta on siitä ainaki se 4 vuotta.

Silloin juu näin eka kerran ku seurusteltiin, mut jos ihan rehellisiä ollaan niin ollaan nähty toistemme vanhemmat pienenä pulkkamäessä!:P

24. Mikä on hänen uusin villityksensä?

Villitys hmm sehän vaihtuu joka viikko ni en oikee osaa sanoa, millon mitäki "turhaa"!

Hahah, no ei mulla kyllä oo mitään tiettyjä villityksiä yleensäki uudet meikit jne :)

25. Millainen on hänen kotilook?

Ei se paljoa eroa "ulkolookista" kyllä siinä silmä lepää terveisin sotilas saastamoinen

En kyllä yleensä vaiha eri vaatteita, illemmalla rentoudun ja nakkaan kaikki vaatteet pois!



<3

9 kommenttia:

  1. Awwwww no olihan tää kivaa luettavaa, vaikka osassa menikin pieleen aijjaijjai! :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  2. Hauska postaus! :D Onko sulla instagramia? :D

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva postaus! Käytäks sä instagramia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)<3 Määki tykkäsin tosi paljon tästä ja vähän kivalla tavalla erinlainen! :p Ei mulla oo :/ :D Oon monesti miettynyt että tekis sen ig:n :)

      Poista
    2. Hahaa tuli pari kertaa vissii toi kysymys :D ekana en ollu varms et lähettikö se tota kysymystä ja sit kirjotin varmuudeks uuden :D :D

      Poista
    3. Joo :) ei se oo onneksi nii vakavaa ;) ♡

      Poista