03 kesäkuuta 2015

Sekalaista ja suosikkeja toukokuulta

Moikka!<3 Muistatte varmaan viime postauksessa puhuin, kuinka mun hiusväri haalistui nopeasti ja tahtoisin tehdä purkupesun. Onneksi en ehtinyt tehdä sitä purku pesua, koska mun hiuksesta on haalistunut lisää väriä ja niistä on tullut mun makuun aika kivat. Ne on vähän tommoset pastelliset mutta kumminki vaaleat. Alla pari kuvaa niin hahmotatte paremmin :)



Viime kuun suosikkeja on vähemmän kuin oletin. Eikä se haittaa, mutta oli jännää tajuta se tässä postausta tehdessä. Mutta mennään kurkkaamaan mitä suosikkeja löytyy.

Ensimmäisenä haaparannasta ostetut seinä tarrat. Aivan ihana piristys mun tylsään kotiin... Ne jotka on aiemmin kattonut mun ensimmäisen videon, muistaa kun sanoin ettei oo vielä kotoisa olo uudessa kodissa. Nämä söpöt piristää ja auttaa mua tuntemaan pikkuhiljaa oloa kotoisammaksi samalla kuin pikku hiljaa puran tavaraa. Mulla on nytten pienenpi asunto kuin ennen ja oon vähän kusessa mihin saan tungettua kaikki tavarat ja oon niin laiska etten jaksa viiä niitä mihinkään kirppiksellekkään. Pikku hiljaa hyvä tulee.




Vanhat salkkarit. <3  Joka kesä on tullut katottua kullankanssa vanhoja salkkareita ja taas on se hetki koittanut. Sopivasti löyty kodinykkösestä tarjouksessa kaikki alla olevat dvd:t. ( Salkkari jakso dvd pakettit 3,50 e/kpl, elokuva 1 e )


Garnier PureActive 3 in 1 puhdistusnaamio on ollut viime kuussa säännöllisesti käytössä ja oon tykännyt, vaikka aluksi tuntui että tämä purkki jää vain kaapinpohjalle. Puhdistusnaamio on hyvä kun se sopii kasvojen puhdistukseen, kuorintaan ja naamioksi. Oon käyttänyt sitä itse kaikkiin kolmeen eri tarkoitukseen. :)


Perus doven suihkugeelit oli tarjouksessa ja nämähän tuoksuu aivan ihanalta niin miksikäs ei näitä käyttäis suihkussa! Nämä on kyllä tosi ihania ja piristää mun suihku hetkiä kummasti. Tosiaan en tiiä onko enään tarjouksessa, mutta tokmannilla oli vain 1e /kpl joten ei paha!


Ovi naulakko on kyllä tämänkuun kätevin suosikki. Ostaisin näitä lisää jos olisi ovia mihin ripustaa :/
Näihin saa kätevästi laukkut ja vaatteet roikkumaan ja iso plussa että löytyi pinkkinä nuita naulakoita.

Että semmoiset suosikit tällä kertaa. Vähän erinlaiset kuin aiemmin mutta ei se mitään! Hyvää päivänjatkoa kaikille ihanille! <3 pusspuss :)

8 kommenttia:

  1. vahanko ihania noi seinatarrat!
    http://laruras.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla! :) Kiitos kommentista <3

      Poista
  2. Kivoja seinätarroja ja hauskasti tuossa patterin yläpuolella. Sopivat siihen. Voih, vanhat salkkarit <3...nykyiset jaksot on ihan tyhmiä, mutta pakko silti kahtoo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)<2 Joo munki mielestä ne sopi hyvin siihen, en oikein muuta paikkaa keksinyt :P Joo oon itekki kattonu aina salkkarit ei niitä voi jättää väliin, vaikka ne nykyään on aika ylilyönti :D :D

      Poista
  3. Kivoja on nuo seinätarrat ! Ja voihan Salkkarit ! :D Vitsi nuo vanhat jaksot on hyviä, itselläkin on noita. Nykyisin ei ole tullut katsottua enää aikoihin, mutta nuo vahnat jaksot on huippuja ja alusta voisin alkaa katsomaan sarjaa kokonaan uudelleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:)<3 Voi että siis salkkarit on itelle ollu aina semmonen, että joka jakso pitää kattoa. Vaikka onhan ne uudet aika överi jaksoja välillä silti ei niitä voi väliinkään jättää :D Mutta taas on niin totta että nuo vanhat on huippuja ja niitä jaksaa katsoa :) Oon huomannu ku ostanu nuita että 1-200 jaksot löytyy sitten ne pomppaa kaupassa seuraavaksi yli 1000 jaksoon :/ Mitähän tapahtunut 200-1000 jaksoille :( :D

      Poista
  4. Mistä tuo naulakko on ostettu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Clas Ohlsonista ja niitä oli useita erinvärisiä :) Ja muistaakseni tais olla vaan 6 euroa :P

      Poista