22 toukokuuta 2015

Höpötyksiä

Moikka!<3 Mitäs teille kuuluu? :) 
Tasan viikko niin alkaa kesäloma. Odotan sitä jo innolla. Viimeisellä viikolla mulla on koulua vaan kolmena päivänä ja luvassa on rentoja päiviä. Torstaina mennään luokankanssa käymään haaparannassa ja kulta tulee mukaan! :) Vähän kiva kun saa ottaa seuralaisen mukaan. Mulla oli keskiviikkona tämän luku vuoden viimeinen koe ja se oli ehostuksesta. Sain ensimmäisen 3 :P (meillä arvostelu 1-3) Oon tosi onnellinen, jee! <3


Ihana Oona värjäsi tänään koulussa mun hiukset! <3 Tykkään ite lopputuloksesta paljon. Ens kerran mulla on koulua keskiviikkona ja sitten jatketaan niin, että leikataan vähän mun latvoja ja suunnittelin ehkä päälle tummaan osaan vaaleampaa aurinkoraitaa.


Juurikasvun värjäyksessä käytettiin igora royalin 4.0 & 4.6 +3% hapetetta. Vaaleaa raitaa pistettiin vaalennusjauheella ja 3 % hapetteella. Lopuksi laitettiin taittava vaahtoväri igoralta sävyssä 9,5-1 


Tein myös tällä viikolla hyviä löytöjä hmltä. Violetti huulikynä. Violetti on huulimeikissä ihan uusi juttu minulle.
Korkea vyötäröiset mustat leggarit ollut hakusessa jo jonkun aikaa vihdoin löysin kivat. Ja sitten ehdottomasti oma lemppari löytö. Ihana hapsu laukku kesäksi. Tämä oli vain sen kympin, mahtuu kätevästi avaimet, puhelin ja kortit.




Ei tällä kertaa muuta kuin hyvää viikonloppua kaikille teille! <3 

2 kommenttia:

  1. Hienoa että sait 3 ! =) Ja ihana ku alkaa kesäloma , vaikka itellä on niitä töitä kesäkuun mutta silti :D <3
    Aika jännittävä tuo violetti huulimeikkikynä ;o On varmaan aika räväkkä ;)
    Ja ihana tuo laukku =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On! =) Olin kyllä tosi mielissään :P
      Niiin tosi ihanaa ja onhan sullaki viikonloput vapaata? :o :) Ja kivempi lähtee töihin ku valoisaa!
      On se vähän jännä ja räväkkä, saa nähä minkä kanssa tuota osais käyttää :) Varmaan silleen ettei tee silmämeikistä kovin kummoista. Kiitos!<3

      Poista