30 huhtikuuta 2015

Hyvää vappua, Klara vappen ♥ ja mitä vielä muutama ostos :)

Moikka!<3 Tosi hauskaa vappua kaikille! :)<3 Miten te juhlitte tänään vai juhlitteko ollenkaan? :) Mulla on tänään myös nimipäivä, niin sen kunniaksi maistelen skumppaa ja mennään grillaamaan kummisedän luokse. Huomennakin voi olla että tulee juhlittua vielä, kun alkaa Mm-kisat! :) Suomen ekassa pelissä kiekko tippuu maahan 17.15! Joten kaikki silloin telkkarin ääreen. :P 


Sitten on pakko hehkuttaa, kun tykkään näistä uusista verhoista niin paljon! :) Elikkä muutin nyt uuteen kotiin ja halusin keittiöön ehdottomasti jotkin vihreät verhot.  Päädyin vallilan kelohonka verhoihin, koska meillä on myös olohuoneessa samaa sarjaa olevat verhot sinisenä. 


Uutta kynsilakkaa, niin saa tehnyä hienot suomi kynnet Mm-kisojen aikana! :) Entuudestaan minulla ei ole pelkkää valkoista lakkaa. (Yksi valkoinen on mutta siinä on hilettä)


Arskat =) 



Tarpeellista, shampoo, hoitoaine ja dödö. Perus markettista aivan ihanan tuoksuisia kaikki! :) Eikä oo hinnalla pilattu.


 Moni on varmaan bonganut vihdoin nämä suomeen rantautuneet Babylips Electrot? Mun oli pakko saaha ainakin heti yksi kokeiluun. Pissis pinkkinä valitsin Pink Shock:in. Ihanan karkkimainen tuoksu, hyvin pigmenttiäkin löytyy babylipsiksi. Nämä on vaan niin koukuttavia ja varsinkin mulle ku oon niin mainos uhri xD Seuraavaksi kokoelmaan aion hankkia violetin, joka kantaa nimeä Berry Bomb. Näitä taisi olla suomessa 5 eri sävyä :)



Ei tällä kertaa  muuta. Pusspuss! <3 Ollaan ihmisiksi :) <3

6 kommenttia:

  1. Tänne mulle heti nyt tuollainen pullo, melkein pelkästään sen takia, että siinä lukee "pink"! Ihanat nuo verhot! Mäkin kuolasin yksi päivä tuollaisia Baby Lipsejä, mutten ostanut, kun edellisiäkin ("tavis" Baby Lipsejä) on vielä jäljellä...Hauskaa vappua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah joo ja se vielä maistuu hyvältä! :) ainakin mun makuun sopivan makia :) kiitos ♥ joo mullakin jäljellä mutta en voinut vastustaa ku kuulin että just tuo pinkki on hyvä pikmentiltään :) kiitos samoin! :)

      Poista
  2. Rakastan noita sun verhoja <3 !

    VastaaPoista