07 helmikuuta 2015

Heippa!:) Helmikuun alusta selvitty ja koulussa jaksanut käytä yllättävän hyvin. Muutenkin on mennyt tosi kivasti. Lukuun ottamatta tätä blogia. En oo nyt saanu aikaseksi oikein uutta postausta. Enkä kyllä ulos vanhojakaan luonnoksista, kun ovat jääneet kesken. Lupaan totauttaa ne tässä helmikuun aikana mutta nyt ootan innolla livboxin saapumista. :) Paljastuksien mukaan helmikuun livboxissa on taas lumenen uutuus tuote. Odotan innolla, että saan nähdä mikähän se on! Lisäksi boxista tulee jokin Cosmopolitanin beauty awardseissa voittanut tuote.

Odotellessa ajattelin, että kurkataan vähän mitä Hius ja kosmetiikkatuotteita minulla on ollut enemmän ja vähämmen käytössä. 

Ajattelin aloittaa mun suosikki dödöstä, joka on ollut käytössä vähintäänkin sen kolmevuotta. Milloin nämä nyt tulikaan? Alusta asti. Sen täytyi olla Rakkautta ensisilmäyksellä. Garnier mineral deodorant sopii itselleni kyllä hyvin, mutta olen kuullut joillakin tulevan ihottumaa. Minulle riittää että tämä tuote toimii itselläni erinomaisesti ja pitää hajut poissa.

Rasvoista en viitsi yksitellen alkaa kirjoitteleen. Näin talvella on tullut rasvattua ihoa enemmän, kuin ikinä ennen ja tykkään vaihdella rasvoja käyttökertojen välillä. Rakastan käyttää kaikkia ihanan tuoksuisia rasvoja. Vihaan kaikkia hajusteettomia tuotteita oli ne mitä vain. Myönnän että minulla on outo tapa aina tuoksutella kaikkea mahdollista ennenkuin esim: Syön sen, laitan tuotetta iholle/hiuksiini jne.

Kaksi todella ihanaa tuotetta mitä käytän usein meikin alla tai yksinään. Viime aikoina tuotteet ollut päivittäisessä käytössä. Voisin sanoa viimekuun suosikeiksi. Loreal paris Skinperfection päivävoide ja Lumenen Clear it up Kiiltoa kotroilloiva kosteusvoide. 



Kolme ensimmäistä tuotetta ovat toimineet mun hiuksien pelastajina jos on takkuja. Tuotteet on mainiota myös kostauttaan päivittäin hiuksia. Bc bonacure noisture kickiä suosittelen kaikille. Ollut satuinnaisesti useamman vuoden käytössä. Tällähetkellä itselläni matkakoko. Hankin kyllä taas lisää myöhemmin, kunhan saan tuhlattua myös Joicon dailycaren ja Cutrinin sensitive caren. Cutrinin tuote toimii hyvin, mutten hanki lisää koska hajusteeton.

Kahta viimeistä tuotetta käytän harvemmin, mutta jos laitan hiukset hienommin viimeistelen kampauksen näillä kiiltosuihkeilla. (joico brilliantine spay gloss, tigi catwalk your highness weinghtless shine spay)


Näillä tuotteilla taas suojaan yleensä latvoja. Tässä kuvassa useampi suosikki! Ihanan purkin omaava Osis+ Silottava eliksiiri tekee hiuksista niin pehmeet ja kiiltävät! Kun taas tämä toinen pinkki ihanuus bed headilta tuoksuu niin ihanalta ja voidaan jättää myös hiuksiin. Tuote on myös rakenne paikkaava ja kosteuttaa. Tigin vihree hoitoaine on myös hiuksiin jätettävä, sisältää rakkolevää ja meriheinän uutetta. Ei oo ollut käytössä kuin viime alku kesästä tovin. Jostain syystä en tykännyt, eikä sopinut minulle. Bc bonacuren colorsave latvasuoja nimensä mukaan suojaa latvoja ja auttaa hiusväriä pysymään kiltävänä. Tuote on minusta hyvä. Tätä käytin kun olin vaalentanut latvani. Myös kahta viimeistä tuotetta käytän latvoihin. Kummatkin öljyt ovat ihanaa morokkolaista argan öljyä. (Avon, Keune)


Kuivashampoot on kuvassa minun suosikki järjestyksessä. Suosikkini vasemmalta oikealle päin. Ehdottomasti paras batisten xxl volume ja surkein sunsilkin volume. Klippoteketin kuivashampoossa hinta laatu suhde on täydellinen! Ostin purkin vielä stokkan hulluilta, hullun harvalla ;) Biozelin kuivashampoo on hyvä, mutta toivoisin siihen enempi vielä pigmentiä/tummutta.


Biozellin Hiuspuuterille löytyy käyttöä enempi kampauksia tehdessä. Tykkään tykkään, puuterissakin hinta ja laatu kohtaavat hyvin. Lämpösuojasuikeita omistan kaksi, joita käytän vuorotellen. Molemmissa kiva tuoksu! (Biozell, Avon)


Palataan vähän postauksen alkuun kun käsiteltiin vartalo-, ja kasvorasvoja. Nyt vuorossa mun tämänhetkiset huulirasvat. Tykkään käyttää huulirasvoja päivittäin. Oikeestaan se on tärkein mitä mulla on ripsivärin lisäksi. Huulirasvoja en ala erikseen jokaista esitteleen ettette kyllästy. Suosikkejani tällähetkellä ehdottomasti The body shopin mango huulirasva, Nivean lipbutter vanilla macadamia ja babylips dr. rescue coralcrave. Babylipseistä parhaimman värinen on kuitenkin pink punch! <3

Kuvan alla lakat jotka tällähetkellä käytössä, niistä lempparini on biozellin muotoiltava lakka. Rakastan myös yli kaiken yhtä tigin masterpiece lakkaa, suosittelen kaikille! :)

Seuraavassa kuvassa muotovaahtoja, jotka ovat todella vähäisellä käytöllä. Joskus hyvin harjoin
laitan muotovaahtoa tyveen ennen föönäystä.

Kolmannessa kuvassa mun lemppari suolasuihke. Maksaa vain 5 euroa! :) Kivatuoksu iso plussa myös.

Sivussa olevia lorealin tuotteita tulee käytettyä harvoin. En edes muista milloin. Mutta tuo toinen on söpöä kultaista geeliä ja toinen on kiiltoavoide. Alemmassa kuvassa vielä pari kivaa väriä, jotka lähtee pesussa poissa. Näillä tulee joskus tehtyä yksittäisiä raitoja, ennen juhliin lähtöä.


Tässä vielä jotain tuotteita joita en kyllä käytä koskaan. Jäänyt pyöriin mun nurkkiin. Ihanan värinen tuo Bedhead geeli. (Hiusseerum,geeli,kiharavoide,geeli,föönäysvoide)


Tämmöisiä tuotteita tällä kertaa. Löytyikö tuttuja tuotteita? Odottaako muut jo livboxia?<3

5 kommenttia:

  1. Oli siellä pari tuotetta kuten tuo yks SkinPerfection rasva! Sehän tuli livboxissa ja mä oon melkein kohta käyttäny sen purkin kokonaan. :) Pitääpä muistaa sulta kysyä vinkkejä mun hiuksiin, kun ne on tällä hetkellä tosi huonokuntoiset, että mitä mun kannattais tehdä niiden pelastamiseks. :D Ja tottakai, viimeinen livboxi mulle tulossa, joten parempi olla hyvä boxi! :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho. Mulla yli puolet vielä jäljellä :D Joo tottakai! :) Toivottavasti saahan kivat boxit, mukana boxissa tulee ystävänpäivä lahjat ;) luki livboxin blogissa :)

      Poista
  2. käytän noita samoja dödöjä! :D ne on tosi hyviä :)

    VastaaPoista
  3. Mä sain kamalan allergisen reaktion tuollaisesta mineraalideodorantista. Mä olin ihottumassa kaulasta alaspäin ja kainalot oli tulipunaiset! Nyttemmin käytän Dovea tai Niveaa, niistä ei ole tullut mitään.

    VastaaPoista