02 joulukuuta 2014

December♥

Iltaa kaikille ihanille!  Viime postauksesta onkin jo tovi. Olen ollut välillä tosi kiireinen ja ne päivät jolloin on ollut ylimääräistä aikaa oon ollut jotenki pahalla tuulella, enkä oo halunnut tulla purkaan sitä tänne teihin! :D 

Ajattelin kertoa nyt vähän kuulumisia ja jakaa kuvia, kun niitä on päässyt kertymään! Ajattelin aloittaa marraskuun alkupuolelta asti, koska silloin Jami tuli mun mukaan Raaheen kouluun. Vähän oli ihana koulupäivä. Aluksi leikattiin J:n hiukset ja sitten käytiin testaan joku Raahelainen kinkki buffetti. Sen jälkeen tehtiin harjotuspäihin muutamat kampaukset koulussa ja lähettiinki jo kotia. Bussissa oli ihanaa ku oli joku johon nojata! Eikä ollu kylmä! 


Marraskuun loppupuolella taas nähtiin ihanan Mellankanssa keskustassa ja shoppailtiin joululahjoja. :) Ihanaa että on olemassa nuin mukava ja avoin tyttö kuin hän on!  Kollaasin eka kuva sapuskasta, kun käytiin haukkaan vähän että jaksettiin. Tuo kollaasin toinen kuva oli pakko laittaa myös tähän.. Otin sen aamulla kiireellä mutta siinä on pala Raahen jouluvaloista Raahen keskustasta. Kolomas kollaasi paljastaa yhden mun joululahja toivesta!;) Ja taas viimisessä on muutama lahja mitä ostin muille! :)


Kaupungista lähti mukaan vahingossa taas jotain pientä itesellenikin! Mikä siinä onkaan kun lähtee lahjoja ostaan niin aina löytää vahingossa jotain itselle mitä ei vaan voi olla ostamatta.


Fb:n kirppis sivuilta bongasin tämmöisen ikean kenkähyllyn vain kuudella epillä! Ajattelin esitellä sen tässä samassa postauksessa. Tuo on aika kätevä! :p Ollu pidempään jo mielessä hankkia vastaava.



Tänään postissa tuli myös tämänvuoden koulukuvat! Tässä olis mun yksityiskuva xd


Avonin tuotteita tuli tilattua marraskuun alussa ja lopussa. Tänään tuli tuo viimeinenkin tilaus perille ajattelin esitellä ne kaikki yhtäaikaa huomenna!:) Suurin osa niistä menossa lahjaksi. Ja helpotti vähän mun joululahjojen ostoa. :D Nämä ihanan tuoksuset tuotteet tuli kumminkin itselleni. Entuudesta omistin keskellä olevan bodymistin, joka on samaa sarjaa! :)


Oon vähän malttamaton ja joulu koristeet on kaivettu jo esille! Mut ihanaa, kyllähän ne tuo oman tunnelmansa! 




 Pikku suklaan nälkään! Ja tässä nyt vähän mun joulu hömppää ja viime aikaisia kuvia! :) Öitä kaikille! Mukavaa joulun odotusta!   



4 kommenttia:

  1. Mä kävin tänään taas jouluostoksilla, mutta tällä kertaa miehen kanssa! :D Olihan se melko häsläämistä, mutta onneks löydettiin kaikki kaupat missä piti käydä! Ja käytiin lopuksi vielä Rossossa syömässä missä oli ihan törkeen hyvää ruokaa. Kivasti kirjoitit minusta, kiitoksia! <3 :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiih, ole hyvä! <3 joo kiva ite ajattelin huomenna mennä käyn :) kuulosti kivalta shoppailu reissulta! :) ja ainii pitäs tänää käyä hakee jamille yks lahja minkä hoksit sanoa et saa prismasta halvemmalla ;)

      Poista
  2. Kivoja kuvia :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista