04 joulukuuta 2014

Avon♥

Iltaa rakkaat!♥ Tulin näyttämään teille mitä mun toinen ja kolmas avonin tilaus sisälsi! Aikaisemmin oon tilannu sieltä kerran syyskuussa tuotteita ja olin tyytyväinen tuotteisiin. Tällä kertaa en ala tarkemmin esitteleen tuotteita, koska tuotteet tulee joululahjoiksi kavereille ja perheenjäsenille. 

Ensimmäinen tilaus sisälsi naikkosille suihkugeelejä ja vartalo rasvaa.


Nämä alapuolella olevat ihanan tuoksuset tuotteet tulivat itselleni. Omistin entuudesta keskimmäisen bodymistin joka on samaa sarjaa! :) 


Toinen tilaus jonka tein marraskuun loppupuolella Vilmalta. Tilaus sisälsi miekkosille suihkugeelejä, kasvojen puhditusgeelejä ja parranajo voiteen.


Samassa paketissa missä tuli miesten tuotteet tuli myös nämä söpöt lumiukko kylpyvaahdot pienemille lahjaksi! :)


Ihanan tuoksusia oli kyllä kaikki tuotteet. Samalla ku paketoin lahjat valmiiksi tuoksuttelin niitä. :P Tuli kyllä hyvään saumaan tehtyä tilausta, helpotti huomattavasti kun ei tarvi kaikkia lahjoja lähteä kaupasta metästään! :) Suosittelen muillekkin tilaamaan lahjoja avonilta niin helpottaa kiireisten arkea ;) Vielä ehtii tilata varmasti ja tuotteet tulla ennen joulua perille! Mutta ei tässä muuta kun hyvää illanjatkoa kaikille! :) ♥♥♥


5 kommenttia:

  1. Onko minkälaatusia noi avonin tuotteet?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä hinta/laatu suhde mahtava. Tosi kivoja löytöjä oon tehnyt. Positiivista on myös että tuotteita on helppo tilata! :)

      Poista
    2. Voiko niitä tilata netistä vai pitääkö tilata jonkun kautta? :)

      Poista
    3. Mun mielestä jonku kautta! :) mut avonin netti sivuilta löydät lähimmän konsultin omalla posti numerolla. :) ja kätevä ollu ku yleensä ne tuotteet tuodaan omalle kotiovelle :)

      Poista
    4. aijaa kätevää :P ! ainaha se parasta on ku kotiovelle asti tuodaan :D !

      Poista