22 marraskuuta 2014

Sekasikiö postaus

Me käytiin kullankanssa hakeen keskustasta tänään iltapalaa niin otin muutamat kuvat jouluvaloista!:) Ihanat oli, nämä kuvat on tosi huonolaatusia puhelinkuvia. En ees tiiä miten näistä tuli näin huonoja! Selfie kamerallaki tulee yleensä tarkempia kuvia. Eilen tosiaan Oulussa oli joulunavaus kaupungilla ja valot sytytettiin. Pitähän ne käydä tsiikaan.


Tässä samalla ajattelin esitellä mun hyvä löydön. Tein siis aika mahtavan löydön mun makuuni fb:n kirppis sivuilta. Jännä kyllä ku yleensä en ikinä löydä kirppiksiltä oikein mitään. Nyt kummiski sain edullisesti paketin, missä oli muutama tuote joka on ollut hakusessa. Ostin siis paketin Fantasy-hajuveden ja the body shopin tuotteiden takia. Mukaan tuli myös muutama minihajuvesi ja jämä havuvesiä.


Elikkä tuo oikeinpuoleinen purnukka on se Fantasy hajuvesin mikä oli yks syy miksi tahtoin ostaa paketin. Siinä oli yli puolet vielä jälellä. Tuo on ollu yks mun suosikki hajuvesi kautta aikojen! Olen aiemmin omistanut tommoisen 50 ml purnukan sekä 100ml purnukan! Ilike ilike! Tuo escadan jämäkin tuoksui ihan hyvältä muttei ollut niin mun juttu. Enempi uskon käyttäväni ton puman hajuveden joka oli täysi. Sitten mukaan tuli vielä tommosia escadan 4 ml pikkutuoksuja! Nuista aion itse käyttää ehdottomasti taj sunsetin! Se on ihan huibbu. Sitä mulla onkin ollu joskus ennenkin.


Se lopullinen päätös ostaa paketti jossa osatuotteista käytettyjä oli että sain nämä jouluiset the body shopin käyttämättömät tuotteet myös mukaan pakettiin! Edellinen omistaja ei tykännyt tuoksusta. Omasta mielestä tuoksu on todella jännä eikä ollenkaan paha. Nyt joulun alla käytän nämä pois ilomielin.


Hoksin jo että tästä onkin tulossa jo aika pitkä postaus. Karsin muutaman jutun poissa ja esittelen niitä muitten postausten yhdeydessä. Mutta tähän loppuun halusin esitellä vielä uuden huulipunan jonka löysin cittarista vain 2 eurolla!


Voi ei, ois pitänyt vissiin eka lakata kynnet.. Mutta tosiaan Lumenen huulipuna sävyssä : 11 ruusuntuosu. Alapuolella kuva missä uutta punaa huulilla! :)


Ei minulla tänään muuta! Ajattelin tulla toivottaan kaikille hyvät yöt! Moikka! <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti