16 lokakuuta 2014

Höpinää ja mun uudet hiukset!

Heissan! Siis ihanaa kun naapurit pitää mua varmaan jotenki hulluna. Mää oon jo parina iltana pitäny jouluvaloja päällä keittiön ikkunassa! Oon ollu niin laiska, etten nuita yhtiä valoja jaksanu kesäksi pois ottaa ollenkaan. Kohta varmaan haen varastosta jo joulukuusen. No ei vaitiskaan ihan vielä :) Kynttilöitä on ollut nyt kans kiva poltella illalla olkkarissa ja partsilla. Saatiin tommonen ämpärillinen kynttilöitä Jaminkanssa viime jouluna mun serkku pojalta Ramilta. Niin ja tosiaan itse kauhistelin viime viikolla keskustassa anttilassa kun jo nyt tullut jouluvalot ja kalenterit myyntiin... Sitten pätevänä ite ihan mielissään jouluvalot päällä illalla fiilistelen! XD 


Tälläviikolla koulussa ollaan alettu harjoitteleen permiksen rullausta ja voin sanoa että tämä on harvinaisen rasittavaa hommaa! Kirosanojen kera sain kumminkin jotain aikaseksi ja siitä teille kuvia! Onnistu loppujen lopuksi ihan hyvin. Oon kyllä päättänyt että jos mulla joskus oma kampaamo on siellä ei taijeta tehä permiksiä. :D Heheeh, mutta enköhän minä tässä opi vielä ;)


Tässä kuvia mun uusista hiuksista! Itse tykkään kyllä ja onnistu just niinku halusinki. Pelottaa vähän kyllä käyä suihkussa jos tämä haalistuu nopiaa. Mulla ei oo oikeen tahtony pysyä tämmöset. Kuvat tosi edustavia tänään... Joo en kerinnyt aamulla sipaista ku ripsiväriä ja puuteria ja menoksi. Kuvissa täydelliset ilmeetkin. ++
 Hahah. En oikein saanut kunnon kuvaa mistä huomaisi muutoksen kunnolla.
Auringossa hiukset on aivan sika makiat. Vaikka itse sanonki. Laitettiin mulle juurikasvuun ruskeaa ja vähän suklaanruskeaa. Sitten latvoja ei vaalennettu vaan hyödynnettiin vanhaa liukuväri pohjaa. Laitettiin cutrinilta jotain violettia ja sitten fuksian pinkkejä raitoja! 





Mitä miten muilla nuo joulu valot himottaa ? Tekiskö mieli jo pikku hiljaa kaivaa kaapeista esille? Ei varmaan ihan vielä :)  Yleensä ite tullu kaivettua ne marraskuun lopussa / joulukuun alussa.:p Entä hiukset? Oliko liian pitkä postaus? :o

6 kommenttia:

  1. Hianot hiukset. Hillitsen itseni ja kaivelen jouluhärpäkkeitä esille vasta lähempänä joulukuuta =)

    VastaaPoista
  2. Permiksiähän just kannattaa tehdä niin paljon ku pystyy kun siitähän sitä rahaa saa melkeimpä eniten ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa ;) no pitääpä olla skarppina niitten harjotustenkans! :)

      Poista
  3. Iha tosi hienot noi hiukset !!

    VastaaPoista