14 lokakuuta 2014

3-vuotispäivä ♥

Hei! Niin kun aikaisemmin mainitsin meillä oli kullankanssa sunnuntaina vuosipäivä!<3 Kolme vuotta ollaan jaksettu toisiamme katella. Tulin esitteleen mitä ihanaa mää sain lahjaksi, olin kyllä tosi yllättynyt. Samalla kuvaa kultsinkin paketeista ja lahjoista. Eli ostin niinkuin kuvista huomaa kaikkea käytännöllistä ja tarpeellista rompetta arkeen ja syksyyn. Kulta oli tyytyväinen joten se riittäänee minulle. Ja itse olin kanssa tosi tyytyväinen :) On mun pupu tainnut kuunnella mua välillä!




Sitten näihin mun saamiin ihaniiin lahjoihin! Sain mun vanhoilla babylipseille uuden kaverin ja sitten mun mustikka lip butter sai kanssa uudeksi kaveriksi vadelman. :P





Ja tämä oli se lahja mistä yllätyin ihan sikana! Mä niin tykkään! Olen jo ykkös tuotentokautta aloittanut katsomaan. Odotan innolla että pääsen lisää katsomaan illalla taas! Tämä tuli niinkuin tilauksesta kun viime viikolla loppu jaksot orange is the new blackista.


Ei tässä sen kummempia. Vuosipäivä oli erinlainen entä ikinä ennen ja siitä selvittiin yhdessä. Toivottavasti jaksataan selvitä kaikesta muustakin aina yhdessä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti