28 syyskuuta 2014

New bag

Perjantaina tulin koulusta kotiin ja tämä laukku oli tullut postissa. Ostin laukun Teealta kun hän raaski luopua siitä todella halvalla. Olen jo useamman kuukauden etsinyt pientä laukkua. Juuri sellaista laukkua mihin mahtuu: Puhelin, lompakko ja tupakit. Ja toki myös kotiavaimet, hyvä on mulla tämä muisti taas... En omista kuin pari pientä laukkua. Melkeen kaikki mun laukut on joko hirveen isoja tai sitten mennyt vetoketju rikki. Oon niin mielissään tästä löydöstä joten päätin esitellä sen teille kaikille!


Päädyin juuri tähän guessin laukkuun, koska tämä on sen värinen että sopii kaikkien takkienkanssa! Toivottavasti opin nyt käyttään tätä ettei jää vaan kaapin pohjalle lojuun. Voi olla että tästä tulee mun uusi lempparinikin. Jostain syystä yli puolet mun laukuista on mennyt lähiaikoina rikki. Joten mulla on mahdollista rakastua tähän kun vanhat lempparit on lahonnut.


Tässä kuvaa vielä laukun sisältä. Sivulla on pieni tasku vetoketjulla minne ajattelin laittaa aina avaimet niin pysyvät varmassa tallessa. 


Oon itse tosi tyytyväinen tähän löytöön. Mitäs te muut tykkäätte? Mutta mukavaa päivänjatkoa kaikille, me lähetään porukalla mummolaan syömään. AAAH. Ihanaa, mummon ruuat on aina niin hyviä ja herkullisia. Tänään se on tehnyt hirven käristystä ja lihapullia. Tietenkin on muusia tai pottua. Soitin vielä mummolle että tekee mun lempi salaattia. Eli fetasalaattia. :) - Mima<3

2 kommenttia:

  1. Ai tilasikko tämän Guessin laukun jostain? Mistä saa tilattua halvalla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo vähän käytettynä löysin huuto netistä Teealta :)

      Poista