05 syyskuuta 2014

Koulumeiningei

Hei! Eilen lupasin ottaa kuvat mun ensimmäisestä koe työstä. Tein yksinkertaisen kampauksen, ettei ainakaan mene pilalle heti eka kampaus. Mielestäni kampaus onnistui ihan hyvin. Kriteereitä oli että pitää käyttää erinlaisia punoksia ja lettejä. Tais olla vielä että solmujakin olis saanu käyttää. Ja sitten kaikki hiukset täytyi olla kiinni.  Tässä alempana kuvaa monesta eri suunnasta.

edestäpäin näytti tältä.

takaapäin

Tosiaan tuo lappu ei kuulu itse kampaukseen XD. Se on vaan mun nimi lappu, että ope tietää mikä on kenenkin tekemä koe.

ja sivulta tältä.

Mielestäni tää on hyvin sopiva kampaus melekeen mihin tilaisuuteen vain. Voisko joku teistä kuvitella itselleen tämän tapaisen kampauksen? Mitäs tykkäätte?


1&4. Käytiin eilen kullankanssa hesburgerissa krapula päivällisellä. Oli hyvää ja ihanan paljon majoa. :p 
2. Mun uudet tallet. Moserin hiustenleikkuu koneeseen :). Voisin ottaa kuvat niistäkin johonki postaukseen.
3. Mun kiltti kulta oli tehnyt mulle herkullista salaattia, kun tulin koulusta kotiin. Kiitos sille, mahtavaa! <3

Nyt alan valmistuun kärppä peliin.! Moikka kaikki! Kertokaa rehellisesti vaan mitäs tykkäsitte kampauksesta. :)- mima <3

4 kommenttia:

  1. voit tulla tekee mulle kampauksia ihan any time ! :)

    VastaaPoista
  2. Tosi nätti kyllä tuo kampaus :) Ehkä tuon letin lopetuksen oisin miettiny vähän et miten sen laitan, vähän ehk sellanen fiilis tulee et se ei kuuluis tuohon kampaukseen. Edestä näyttää kylläkin tosi nätiltä mut toi kiinnitys ois musta voinu olla vähän toisenlainen :) Mutta tosiaan muuten kyllä hirmuisen nätti ja hyvin oot saanut siloteltua hiukset tuosta päältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Joo olen kanssasi samaa mieltä, hoppuilin että kerkeen aikaisemmalla bussilla kotia. :/ Tyhmästi tehty mut perjantai oli niin ymmärtää sen ;) Tuleehan nuita kokeita vielä paljon :) kiitos rehellistä mielipiteestäsi :)

      Poista