15 syyskuuta 2014

Hello my name is...

Heissan! Nyt oon huomannut, että viime kuukauden aikana sivujani on katseltu tosi paljon. Sanotaanko että puolet koko katsoja historiasta on viime kuukauden aikana tullut. Joten joukkoon on eksynyt varmaan aika paljon uusia ihmisiä. Voisin kertoa tässä postauksessa itsestä ihan niitä perus juttuja. Ennenkuin aloitetaan tahdon kiittää kaikkia jotka ovat viitsineet tätä blogia lukea! Ihana tietää ettei ihan turhaan kirjoita, vieläkö saataisiin teidät ihanat kommentoimaankin jotain! :) Ja kertomaan rohkeasti toivoita mistä postataan, jatkossa on tulossa enemmän hius postauksia kun koulussa aletaan pikku hiljaa oppia kaikkea uutta kivaa.

Elikkä siis olen Mia, minun lempi nimeni on Mima. Asun Oulussa, olen asunut koko ikäni oulussa. Olen tahtonut jo pikku tytöstä asti opisella parturi-kampaajaksi, vihdoin pääsin aloittaan hiusalan opiskelun Raahessa. Raaheen on bussilla oulusta reilu tunninmatka.



Rakastan penkki urheilua tai oikeestaan jääkiekkoa! Jääkiekko on ollut ala-asteesta asti todella lähellä sydäntäni. Varsinkin Oulun kärpät, se sattuu olemaan jostain kumman syystä lemppari joukkue ;) Tykkään tosi paljon pitää hauskaa, nykyään vaan ei oo enää aikaa pitää hauskaa ja varattuna ihmisenä en tykkää ees lähteä kamalasti baareileen. Olen seurustellut lokakuussa kolme vuotta J:n kanssa, se on ihana poikaystävä, joka jaksaa tukea mua, vaikka oon pahalla tuulella ja skitsoon hullunlailla.


Tykkään myös shoppailla vaatteita ja uusia meikkejä tosi paljon. Tahdon myös olla persoonallinen, minulla on aina ollut vähän oma tyyli, enkä oo sitä koskaan hävennyt. Rakastan koiria, mulla itselläni ei oo omaa koiraa, mutta iskän luona on Aatu koira ja äitin luona Lotta koira. Niitä voin käydä milloin vain katsomassa ja leikkimässä samalla niitten kanssa.<3

Olen tällä hetkellä 21-vuotias, täytän helmikuussa 22-vuotta. Tahdon olla mahdollisimman reipas, mutta ne jotka minut tuntee tietää olen todella todella laiska. Enkä ole hyvä kirjoittaaan, tiedetään, kirjoitan todella vaikeasti. Mutta koittakaa jaksaa lukea, yritän opetella kirjoittaan paremmin päivä päivältä. Minulla on ollut ala-asteesta asti vaikeuksia lukemisen ja luetun ymmärtämisenkanssa.


Siinä kait on melkeen kaikki normaali ja tärkeä asia minusta. Voisin vielä kertoa vähän tarkemmin tästä mun blogista. Elikkä uskalsin alottaa bloggaamisen vaikka en osaa kirjoittaa ja en kadu sitä päivääkään, välillä on kiirettä ja välillä laiskuttaa. Se valitettavasti näkyy paljonkin täällä blogin puolella. Yritän pitää blogin positiivisena asiana, ja kirjoitan tänne aina vähintään kerran viikossa. Blogini on  lifestyle painotteinen, eli sisältää laidasta laitaan kaikkea. Tykkään kirjoitella aika paljon kaikkea hömppä pömppää, tykkään myös kertoa omia mielipiteitä ja arvostella uusia tuotteita, ja vielä enemmän rakastan kokeilla uusia asioita. Tätä blogia aikoin aluksi pitää enemmänkin päivä kirjana, mutta eihän tänne nettiin nyt tohi ihan mistä vain avautua. Tässä pikku hiljaa alkaa löytään sen oman jutun ja voinut kertoa muutamalla kaverillekkin tästä blogista. Siis melkeen kukaan mun ystävä ei ees tiiä, että rustailen tänne kaikkea maan ja taivaan väliltä. Oon nyt kuitenski rohkastunut ja kertonut tietenkin Jamille, Kristalle, Äitille ja Siskolle. :) En muista oonko muille, ja jos joku tuttu on randomina eksynyt tänne niin se ei mua ollenkaan haittaa! Aion joskus tulevaisuudessa jakaa jonku postauksen vaikka fb:hen niin tuleepa tämä mun pikku harrastus kaikille julki. xD Ei siinä. Erittäin mukavaa viikon alkua kaikille teille! <3 mima


4 kommenttia:

  1. olipas todella pirtsakka ja kattava esittelypostaus, tän perusteella saa sun blogista jo tosi hyvän käsityksen :-) vaikutat kyllä ihanan aidolta ihmiseltä! ja älä stressaa kirjoittamista, aivan hyvältä kuulostaa eikä mitenkään vaikealta :-) hurjasti tsemppiä jatkoon! ♥

    http://sadepisaroitaniitynkukkasilla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kiitos! ♥ ja tosi kiva kun linkkasit blogisi loppuun, ihana, liityin lukiaksi :)

    VastaaPoista
  3. Mullakin on todettu lukihäiriö ja olen itse työstäny kirjoittamistani ja lukemista. On tosi hienoo että uskallat kertoa siitä avoimesti ja kirjottaa blogia ! Oot esimerkkinä meille muille että mahollisuuksia on vaikka opiskelu ja kirjoitus ei olekkaan niin helppoa :) Pitää tehä sitä mistä tykkää eikä aristella vaikka ei esimerkiksi kirjotus meniskään niin hyvin.. Tsemii ja peukkuja + tykkäyksiä sun blogille ja opiskelulle.. Hienoa ! =)=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) <3 En ole jostain syystä aiemmin huomannut tätä kommenttia, piristi ihanasti iltaa! :))

      Poista