03 elokuuta 2014

Today´s outfit

Moikka! Viikonloppu meni vähän viihteellä ja laiskotellessa. Tänään ollaan oltu koko päivä ulkona iltaan asti. Ainoastaan päivällä käytiin raksilan subissa hakkeen pikku purtavaa. Ja otin tälläkertaa leiväksi juusto-oreganon ja en suosittele kellekkään! Mun makuun maistu aivan liikaa läpi se oregano! 

Paita: Guess Housut: H&M


ja en oo raskaana vaikka maha tollee pömpöttääkin ;) 


Ja näin kesäisin olen käyttänyt päivittäin erinlaisia huulirasvoja. Eilen mun ihana kulta osti mulle ihka oman Baby lipsin. :) En ala siitä sen kummemmin hehkuttaan kun nää on tullut kaikille tutuiksi jo muista blogeista! Sanon vaan että olen onnellinen uusi omistaja ja tykkäsin. Halusin välttämättä aloittaa Pink Punch huulirasvasta näitten keräilyn. Ja tietenkään sitä ei tahtonut löytyä mistään. Mutta juuri kymmentä vaille kuus pupu bongas sen raksilan sittarista. Tosiaan kaupat ois menny lauantaina kuudelta kiinni. Ja muualla ei ollut jäljellä tätä kyseistä sävyä.


nää babylipsi kuvat puhelimella ! anteeksi! 


nää pakkaukset on nii söpöi!


ihana sävy, tää oli se pää syy miks haluisin tämmöisen :)
Oli kyllä kokeilemisen arvoinen! Tää oli semmone Musthave-tuote!  Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! Mulla se alkaa jo keskiviikkona koulu. Joten nukkumaan sitä joutaa! Öitä ihan kaikille! - mima <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti