18 elokuuta 2014

This day

Moikka! Tänään on ollu vapaa päivä koulusta! Meillä ois ollu äikkää ja liikuntaa mutta oon käynyt ne jo edellisessä koulussa. Pitäs viiä vaan se toikkari ja hyväksi lukea kaikki mahdollinen. Hitsi ku en ikinä muista ottaa kuvia ku teen ruokaa. Tämänki viime tipassa, oon ehtiny jo haukata vähän ;)


Elikkä tarkemmin tosta mun päivällisestä. Pääruokana mulla on carbonaara pastaa ja kanan paistisuikaleita kermakastikkeella. Sekaan laitoin vähän american dippiä. Lisukkeena on limu lasi, joka ei kuvassa näy :/. Sitten pekonijuusto sämpylä ruohosipuli tuorejuustolla, kurkulla, kinkkulla ja pilkoin väliin vähän kananmunaa. Sitten viimeisenä muttei vähäisempänä salaattia missä on kaikkea mahdollista herkkua. On salaatti, kurkku, paprika, halloumjuusto, fetajuusto, kananmunaa, ja uutta ihanaa kevyttä kastiketta.

Erittäin harvinaistahan on että syön edes kotona. Oon niin laiska tekeen ruokaa tai mitään. Eikä se oo siitä kiinni ettenkö osais. Oon melkeen vuoden opiskellut palveluvastaavaksi ja yläasteella valinnaisena oli tuplaköksä mikä oli muutenki parasta koko yläasteen valinnaisista. Jotenki sitä vaan aina käy syömässä jossain ulkona. Nyt yritän välillä ainaki syödä kotona. Säästää rahaa ja saa terveellistä ruokaa!

Tässä alempana vielä torstain harjotus pelistä kuva. Kärppien maalivahti Tomi Karhunen. Ihania nämä puhelin laatukuvat. Oon niin laiska ottaan kameralla kuvia saatikka lataamaan kameraa. Pitäs sijoittaa puhelimeen missä olisi yber hyvä kamera. :)

karhunen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti