25 elokuuta 2014

Ostospostaus vol. 2

Hellou. Tänään mulla on ollut vapaata koulusta nii oon kerinnyt siivota kotia. Heti paljon kivempaa olla kotona ja lueskella uutta kosmoa. Tämmöset kuva kollaasit on nopea tapa jakaa kanssanne kuvat.  Helpottaa selittämistä kun tietää mistä kuvasta puhutaan. 


1. Elikkä tässä ekassa kuvassa kosmoa kaunistaa glitterin uudet korvikset ja kaulakoru. Ylempi korvakoru paketti on ihan arki käyttöön. Alemmat kultaset korvikset ja kaulakoru ehkä johonki juhlaan :) 

2.- 3. Tällä korulla ja mulla oli rakkautta ensisilmäyksellä. En oo ehtiny vielä käyttäämut tää tulee käyttöön kuha on jotku birgeet :)

4. Meikki pussiinkin tuli vähän uutta sisältöä. Elikkä maybylinen dream matte mouse jota oon käyttänyt jo 3 purkillista elämän aikana. Se on hyvin vaahtomainen, pehmeä ja peittävä. Rimmelin luotto puuterin kaveriksi maybylinen fit me- puuteri. Oon kauan jo himonnu jotain kyseisen sarjan tuotetta. Aiemmin meinasin ostaa kyseisen sarjan peite puikon. Sit tänä kesänä oon ottanu aurinko puuterit kovaan käyttöön. Joten mukaan lähti vielä maybelinen dream sun aurinko puuteri.


Mitäs tykkäsitte ostoksista ? Tai ylipäätänsä kyseisestä meikki merkistä ? 

6 kommenttia:

  1. Onko ollut hyvää toi fitme puuteri?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on. :) Tosi kiva plussa kun siinä paketissa on samassa peili ja puuterivipa. Kätevästi voi lisätä ulkona luonnonvalossa lisää, mulla kotona niin hämärää meikata hyvin :/

      Poista
    2. pysyykö se iholla vai alkaako kiiltään helposti naama? :o oon vähän pohdiskellu itse ostaa kanssa tuota sarjaa..

      Poista
    3. Yllättävän hyvin pysyy, mutta ainakin pitkänä koulupäivänä täytyy iltapäivällä lisätä kun alkaa naama kiiltään. Ei vedä vertoja ikuiselle luottopuuterille. Rimmelin Stay Matte pressed powderon paras, itse käytän sävyä 001 Transparent. :) Se on sopivan vaalea. Halpa hinta&laatu suhde, suosittelen!

      Poista
    4. Täytyypä kokeilla molempia ! Itsellä vielä nuo luottomeikit vähän hakusessa kun tuntuu että ei oikein sopivaa löydy kun ei uskalla kokeilla uusia tuotteita! :/ Mutta näillä vinkeillä testailemaan ;)

      Poista
    5. Joo :) Kannattee ainaki tuo rimmelinpuuteri :) Se on monesti sittarissa tai anttilassa plussakortilla jotain 5 ekeä :P (Ja tosiaan tuo fit me puuteri on todella kevyt :)

      Poista