27 elokuuta 2014

Koulu hommia

Heippa kaikille!  :) 
Huomenta alkaa viikonloppu, jota kaikki oottaa varmaan innoissaan. Mulla ei oo vielä suunnitelmia muutakun harjotella ensimmäiseen kampaus kokeeseen. Ollaan ostettu muutama oppikirja joita aion selata ja tavoitteena kokeesta saada kakkonen vähintään. Kolmonen on siis paras numero. 


Tässäpä ois mun leikkuu sakset. Oon päässyt jo kerran kokeileen.  Mää voisin esitellä joku päivä mun muitakin koulu juttuja. Esim: erinlaisia kampoja ja mun muotoilu sakset. Itse asiassa laitoin tähänkin jo sen kuvan mut vahingossa poistin sen. Noh joo mut tässä alhaalla jotain söpöä.


Ja heei. Nämä oli niin ihanat, että piti laittaa kuva näytille kaikille teille. Meillä kävi koululla edustaja esittelemässä hiusalan välineitä ja tuotteita. Mun suosikki sakset oli ehottomasti Jaguarin Donna sakset. Näillä saksilla oli hintaa 325 euroa. Aika tyyriit  mutta hintansa arvoiset ja kestävät. Saksien hinta haarukka on neljästä kymmenestä eurosta kahdeksaan sataan. Oikeesti niin söpöt, laadukas merkki, pinkit, sisältää glitteriä ;)

Mitäs tykkäätte  Donna saksista ?

2 kommenttia:

  1. Jännä nähä muitakin hiusalan kirjoja..meillä on kaikki kirjat englanniksi :) makso myös ihan kiitettävästi..kaikki jos ois uusina ostanu ni yli 400€.

    Parilla kaverilla ollu Jaguarin sakset ja kuulemma tylsyy melko nopeasti :/ en tiiä onko se sit vaan mallista kiinni kun kuitenki kuullu myös paljon hyvää kyseisistä saksista. Mun pitäs ite kans ostaa uudet nyt..tuol työharjottelussa saanu kokeilla vaikka minkälsisia saksia ja tuntuu et omat on ihan huonot niihin verrattuna :D Myös Cloud ninen muotoilurauta houkuttelee HIEMAN :D ollu ostoslistalla jo vuoden verran :D ehkä ootan vielä I love me-messuihin asti jos sieltä sais alennuksella sen raudan ;) viime vuonna se ainakin oli siellä aikas hyvin alennettuna!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui kuin kalliit! En itse raskisi sijoittaa kyllä neljääsataa mitenkään koulukirjoihin. :/ Mulla nuo kaksi kirjaa oli 98 euroo yhteensä. Ei kuulosta nyt ees pahalta.

      Mukava tietää, onneksi itellä on aikaa miettiä paljonkin mitkä sakset sitä ostaa koska omat sakset on niin terävät. Kerran vasta niillä leikannut :p Kuulostaa ihanalta nuo messut, hitto kun ite asuu niin kaukana hesasta. Ois mahtavaa päässä käymään tuolla ! Googletin niin näytti kivalta tapahtumalta :P

      Poista