29 elokuuta 2014

Cluttered posting

Terve! Mukavaa viikonlopun alkua kaikille! Miten teillä on lähtenyt viikonloppu käyntiin, mulla ainaki kivasti. Kulta oli ostanut mulle uuden babylipsin. Tuossa alempana kuvaa uudesta ja vanhasta babylipsistä. (kulta osti mulle ton ekanki babylipsin) Ihanasti osannu yllättää. Oon näitä himonnu ja meinannu tilata jo silloin kun näitä ei vielä suomessa myyty. 

tässä kuvaa vanhasta ja uudesta.

Elikkä aikasemmin sain Babylips; Pink Punch:in ja nytten sain sitten Peach Kiss:in :) Tämä Peach Kiss ei ole niin pigmenttinen kuin Pink Punch. Ja tässä sävyssä on kimallettakin vähän. Jostain syystä taas vaihteeksi yksi kuva puuttuu. Eli otin kuvan myös ilman korkkia jotta huomaisitte kimalteen mutta lisään sen myöhemmin jonku postauksen loppuun.       
                 

Näitä babylipsejä en sen tarkemmin ala esitteleen, koska olen niistä aiemmin pikapostauksen tehnyt ja kaikki niitä on hehkuttanut joten kaikki varmasti on lukenut niistä joko blogista,cosmosta tai ihan vaan mainoksesta.:D Minun mielestänise hehkutus ei oo turhaa. Ihania nämä on ja kohtuu hintasia.Olen hyvin tylsä bloggaaja. Nautin silti siitä,että saan kirjoitella tänne. :P

eilinen asukuva.

Tässä alempana muutama leopardi asu jotka oli pyykkikorissa.. :D Niinpä kuvasin ne erikseen jälkikäteen. Ajattelin  kertoa teille minun omakohtaisesta lemppari kuosista, elikkä mun vaatekaappi sisältää tosi paljon leopardi kuosisia vaatteita, jotka mun omasta mielestä sopii syksyykin kivasti. Omasta mielestä se on ehdottomasti paras eläinkuosi tai kuosi ylipäänsä. PINKIT vaatteet on mun toinen ehdoton suosikki, niitä en nyt kehtaa ees alkaa postaamaan, koska niitä on niiiiin paljon ! :)



Ja tässä loput leokuosiset. Järjestin nuo pinkit leo jutut eriin läjään ja muut on sekavasti mutta huomaatte varmaan että ihan kivasti on kertynyt tätä kuosia. Muutama varmaan puuttuukin tästä kuvasta. Ja aion jatkossa yrittää olla hamstraamatta liikaa tätä leo kuosia. Mutta joku siinä on... Rakkautta joka ikisen vaate kappaleen kanssa. Oon miettiny kyllästynkö ikinä tähän kuosiin. Toivottavasti en, koska omasta mielestä tämä kuosi pukee mua. Ja nyt äkkiseltään tuli mieleen ne mun farkut missä on leo lahkeet. Niistä on postausta ollut aiemmin joten en niistä kuvaa jaksa ruvata ottamaan.


Ja tässä olis sitten vihdoin ne mun muotoilusakset. Jostain kumman syystä tämä kuva ei tullut eiliseen postaukseen vaikka valitsin tämänkin kuvan mukaan. Sama homma tänään yhden babylipsin kuvankanssa. :/ Osaako joku sanoa mistä tämä johtuu?



Ja tähän postaukseen liittyi myös leopardi tuotteet, ylhäällä olevat sakset bongasin myös koulussa edustajan kirjasta. Sakset on melekeen yhtä ihanat kun ne pinkit ;) Jotka oli eilisessä postauksessa.


VAROITUS! En ainakaan itse suosittelisi ketään ostamaan tätä uusinta kummelia! Oli niin tylsä, nukahdin kesken elokuvan. Pahoittelen kirjoitusvirheitä ja puhelinlaatusia kuvia. Mukavaa illanjatkoa! :) 






2 kommenttia: