31 elokuuta 2014

Autumn

Hellou, niin se vain kesä loppuu ja tulee syksy. Syksyyn en oo kamalasti vielä varautunut. Sen verran että eilen hakkiin postista mun uudet kengät. Näillä ajattelin syksyn pärjätä, ehkä vesisateella en näitä kumminkaan käytä. Vielä pitäs hankkia syksyksi kunnon takki. Olen katsonut kaikista nettikaupoista jo takkeja ja sopivia ehdokkaita olenkin jo muutaman löytänyt. Parhain vaihto ehto on hm:llä. Saa nähdä otanko sen, vai jonkun muun. Syksy on vuodenajoista mielestäni ehkä inhottavin, koska vettä sataa liiankin usein. On syksyssä jotain positiivistäkin. Lokakuussa meillä on kullankanssa kolme vuotispäivä. Ja kullalla on myös syntymäpäivä lokakuussa. Pitäisi pikku hiljaa alkaa miettimään sopivaa lahjaa hänelle. Mun mielestä pojille on aina hirveen vaikia löytää jotain kivaa. Tietenkin perus hömppää osaan ostaa, boxereita,dödöä ja muuta vastaavaa. Tahtoisin kuitenkin jotain erikoisempaa. Oon miettinyt yhtä hyvin helppoa ratkasua, Nhl15 pleikkarille ja siihen kylkeen jotain kivaa? Ideoita? Tai ylipäätänsä lahja ideoita miehille?


Hurjaa oli ostaa valkoiset kengät, mutta valkoinen on ihana väri. Kunhan pysyis valkoisena, tunnen itseni sen verran hyvin, että tuskin kauaa pysyvät. Toivotaan parasta. Oon aikaisemmin omistanut parit vaaleat kengät ja ne oli kuukauden sisällä entisen näköiset. :/ 


Tykästyin näihin, koska näissä oli tuota lilaakin kivasti yksityiskohdissa. Ja plussaa oli, että kengät olivat tarjouksessa. Mitäs pidätte kengistä? Osaatteko te pitää valkoiset kengät puhtaana?

Huomenna minulla on vapaa päivä koulusta. Aion pyhittää sen pölyjenpyyhkimiselle ja siivouksella. Katsotaan jos kerkeisin tehdä jonkun kivan postauksen. Mukavaa illanjatkoa kaikille! :>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti