05 heinäkuuta 2014

uudet lakat!

Huomenta! Tässä on pari uuttakynsilakkaa. Glitteri lakan ostin itse ja violetin osti mun muru mulle. Kyseistä sarjaa saa ainakin seppälästä. Myös muissakin kaupoissa olen törmännyt kyseisiin kynsilakkoihin. Lakkoja on iso väri valikoima. Kynsilakan hintakaan ei päätä huimaa. Muistaakseni 3 Euroa kappale. Seppälästä tekee aina muutenkin edullisia ja mukavia löytöjä.


vanhatlakat ja uudet keskellä :)

Kyseisen sarjan lakkoja omistan entuudesta muutaman. Kynsi lakkoja tulee välillä kaudenmukaan uutuus väreissä. Tänä kesällä vähän räikeempiä näytti olevan sarjan hyllyssä. Tykkään muutenkin ostaa aina kaikkia räikeitä lakkoja. Mutta suosikkeja on kaikki tyttömäiset pinkit. Pinkki on jotenki kynsissä näyttävä väri mielestäni.  


pupun ja mun jackdaniels-paidat turkista!

Tähän loppuun kuva vielä mun ja kullan kesäpaidosta! Ostettiin nuo jo huhtikuussa Turkista. Tää oli jotenki mulle semmonen tämän kesän Musthave-juttu! :) 

Mukavaa tulevaa päivää kaikille !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti