14 heinäkuuta 2014

Livbox heinäkuu 2014

Livbox heinäkuu 2014

Elikkä esittelen teille minun ensimmäisen livboxin! Livboxia oon tosi kauan ihaillut ja harkkinnut tilata. Vihdoin sain aikaseksi ja uskaltauduin tilamaan livboxin kolmeksi kuukaudeksi kerralla. Jos joku ei tiedä mikä on livbox se on kerrankuukaudessa tuleva kosmetiikka paketti. Joka sisältää 4-6 ammattilaisten valitsemaa tuotetta. Paketti maksaa 15.90 euroa kuukaudessa.

Boxini sisältöön olin hyvin tyytyväinen. boksin ansioista olin hyvin iloinen montapäivää! Tässä alempana kuvaa uudesta boxin koko sisällöstä!

kokopaketti 

Koko paketin sisältöön kuului myös calvin kleinin hajuvesinäytteet meille vaimoille ja oreille! Mukaan tuli myös pari alennuskoodia. Dermoshopista aion ehdottomasti tilata tuotteita tulevaisuudessa!


mukana tuli nämä alennuskupongit ja ckn hajuvesinäytteet meille akkoille ja miehillekkin ;) 

Boksin sisällön tuotekuvausta.. Antakaa anteeksi epäselvä kuva!




Yks ihana tuotemerkki kampaamo-alalta mistä olen pienen tuote-esitteen nähnyt ennenkin, kun olin työharjottelussa kampaamossa. Ihanan tuoksuinen shampoo! Olen ehtinyt jo kerran kokeilla. Todella riittoisa. Pikku pullo riittää minulla varmaan useamman viikon kun tykkään vaihdella shampoita pesujen välissä. Ei aina samoja jaksa käyttää! Siitä nämä pienet käteviä. Shampoo tarkoitettu kaikille hiustyypeille ja sopii päivittäiseen käyttöön.


yksi suosikeisrani

Paketissa oli myös lisää Rich- sarjan tuotteita. Nimittäin pieni  arfan-öljy. En ole vielä kokeillut. (ovh. 16,90e/70ml  

Ja ihana kynsilakka uudelta sarjalta minulle. Nimeltä delmosil. Kynsilakka ihanan kultainen. Joissain kuvissa näkyy. Kuvissa vain yksi kerron kynsilakkaa. Kahdella kerroksella saisi peittävän ja näyttävän lopputuloksen. 

Paketin mukana tuli kuponki että saan tilata ilman postikuluja. Ja aioin tilata vaikka joutuisin maksamaan postimaksut ite. Tosi ihania, laadukkaita ja edullisia tuotteita.



Avene on auringon oton jälkeen levitettävä emulsio, Viilentävä vaikutus, ei hajustettu. En ole ehtinyt kokeilla.



Ihana suolasuihke. Ihana tuoksu! Sopii ihanan moneen käyttötarkoitukseen! Sopiva hintalaatu- suhde! Täysikokoinen purkki VAIN 5 euroa!


suosikki!

Mukavaa illanjatkoa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti