07 heinäkuuta 2014

Hola!

Iltaa! Nyt meni neljänkymmenen postaus raja rikki. Eli tämä on mun 41 postaus. :) Oon seurannut tilastoja ja sivun katselujakin on kertynyt jo melkein tuhat! Jo 962 kertaa sivujani on katsottu. Mutta yhtään kommenttia en ole vielä saanut. Joten rohkeasti voi kysyä jos on kysyttävää. Tai saa ehdottaa postaus ideoita. Mikä ketäkin kiinnostaisi erityisesti.  Muistan vielä kuin aloin harjoitella tätä bloggerin käyttöä ja se oli tosi vaikeaa. En vieläkään osaa muuttaa kunnolla blogin ulkoasua. No kokeilemalla oon oppinut vähän säätämään värejä ainakin! Jännä etten osaa kun oon yleensä hyvä kaikessa tietokoneeseen liittyvissä asioissa! :P En ole vieläkään varma minkä tyylistä blogia haluaisin pitää. Mulla on tosi paljon ideoita ja kiinnostuksen kohteita. Enkä ole vielä tohtinut kertoa kavereille että yritän kirjoittaa säännöllisesti jotain postauksia. Mun poikaystävä tietää ja aina vähän piilovittuilee mutta onneksi läpällä. No mutta ajankanssa opin käyttämään tätä ja kirjoittaan paremmin kirjakieltä. 

Aikasemmin kerroin että pääsin kemiin asti opiskeleen hius-alaa. Nyt minulle tuli postissa kirje, missä kävi ilmi että pääsin myös raaheen hiusalalle. Minun kotoani olisi raaheen noin 78 km. Joten ei niin pitkä matka kuin kemiin. Kemiin olisi n. 112km. Tulevaisuudessa teen varmaan hiusalaan liittyviä postauksia kunhan opin kaikkea kivaa! :) 

Tänäviikonloppuna täällä oulussa oli nallikarissa summer partyt. Perjantaina satoi joten en paljoa kotoa liikkunut mutta lauantaina käytiin porukalla pussikaljalla nallikarissa. 

natsussa, merikin näkyy!
aikapaljon oli porukkaa myös ulkopuolella.


aurinko paistoi tosi kivasti vielä illallakin.

Kunhan nallikarista liikuttiin kävin paikallisessa parilla vielä ja laulamassa karaokee. Lauantai venähti ja kotia pääsin vasta aamu seitsämältä. Ja olot oli taas aamulla. Ja ajattelin etten enää ikinä juo. Niinhän kaikki varmaan darrassa ajattelee.. haha. mutta silti juopottelee vielä jatkossakin. Tänään sunnuntai päiväni meni hieman pilalle. Koska heräsin vasta 5ltä. Käytiin subit syömässä ja otettiin vähän ilta arskaa. Käytiin myös makuunista hakeen yöksi leffoja niin kuluu aika. Rytmit on niin sekaisin että tietää ettei uni tuu ennen aamua.  Sitten illalla myöhemmin käytiin porukalla paikallisessa ja pojat peleili biljardia. Minä kiltisti olin juomatta mutta söin ristipottuja! Aivan ihanaa valkosipuli dippiä meillä paikallisessa, Wanhassa Mestarissa.

en hoksinut ottaa kuvaa vasta kun puolessa välissä :(

Ja nyt on ihana olla kotona ja alkaa katteleen leffoja. Tietenkin herkkujen kera! Mukavaa viikonalkua! öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti