21 toukokuuta 2014

Muita uutuus makeuppeja! :D

Tänään sain myös muita uutuksia. Uutuus tuotteet alla ovevassa kuvassa pussissa. Myös viimeviikolla ostin pari uutta juttua! Esittelen ne tässä samalla lopussa! :)  Mutta tein myös jotain ihanaa kesän kunniaksi. Nimittäin tilasin itselleni housut. Eikä mitkä tahansa housut.. Vaan WR.UP Housut freddystoresta. Oon haaveillut niistä jo siis joulukuusta asti. Ja jos joku ei tiedä housuista enempää niin ne on kuin push-up housut. Ne muotoilee ja korostaa muotoja! 
cosmontilaajalahja

Odotan innolla että pääsen testaamaan Lumenen BB-voidetta koska olen ainakin rakastunut kyseisen merkin CC-voiteeseen. Tarkempaa arvostelua kunhan ehdin kokeilemaan tuotetta! Ripsiväri ei ole entuudestaan tuttu. Yhden samanlaisen kajaalin omistan jo entuudetaan. Olen ollut ihan tyytyväinen kajaaliin.


huulikiiltoa
Lumenen huulikiilto minulta itseltäni jo löytyy. Joten tässä lähi aikoina voisin laittaa ton uuden eteenpäin ja järjestää jonku pienen arvonnan. Huulikiiltoja en yleensä kovin paljoa käytä joten turhaa kahta samanlaista hamstraamaan.
Rimmel luomiväri kynä
Rimmelin luomiväri kynä oli sittarissa vain 2 Euroa tarjouksessa. Joten se lähti ehdottomasti mukaan! Olen ehtinyt jo kaksi kertaa tuotetta kokeilemaan. Tuote pysyy hyvin ja on vedenkestävä. Tuote on hieman vaikea pestäpoissa mutta esim normaalilla meikinpuhdistus aineella sain sen lähtemään.


Uutuuskynsilakat
Uudet kynsilakat lähtivät kans mukaan. Vaikka olen päättänyt etten niitä enää osta. Omistan kynsilakkoja ison laatikollisen jo. Konehesan Glitter kynsilakka pääsi TOP-10 kynsilakkoihin! Suosittelen.

Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti