22 toukokuuta 2014

H&M

Hellou! 
Ompas taas mulla niin hyvä tuuri ollut. Ajattelin tulla jakamaan kaikki ihanat uutuudet teidänkanssa. Mutta ensinnäkin kamerasta loppu kesken kaiken akku. Sen jälkeen puhelimella ei onnistunut ollenkaan hyvin, ja salama ei suostunut toimimaan kun oli muutenkin valoisaa. Sitten oli jo hieman hämärää. Joten ensiksi eilen esittelin teille uudet meikit ja nyt paketin muun sisällön. No pääasia että vaatteet tulivat, koska ne olivat viikon myöhässä. Ja vaatteiden joukosta löytyi muutama uusi suosikki! Jopa pari ostosta pääsee TOP-10! ;)

Nyt on isoa. pitää olla isoa. Nimittäis iso shoppailu laukku ja sitäkin isompi iso huivi! haha 
Laukku on ihan näppärä, en olettanut sen olevan ihan nuin iso. Mahtuupahan tavaraa. Laukkuun voisi pakata picnik eväät ja mennä joku päivä picnikille! :)

<3
lähikuvaa!
Tämä sika ihana iso paita! Sattuuu olemaan tällä hetkellä mun lemppari uutuus! Tää on niii top-10 ainesta! <3 Eminem on muutenki vaan nii paras!

kosteuspyyhkeitä ja parit uudet perus ritsikat. Oikein heilahti :/ sori


kietaisu hame.
Tää on mun ensimmäinen valkoinen hame! En ole uskaltanut ostaa koska lika näkyy liian helposti. Minulla on tapana istua milloin mihinkin :d 

kaksiosainen mekko


pitsimekko! tästä parempaa kuvaa sitten kuin eka kerran tulee käyttöön
Mahtavan näköinen mekko. Omalla tavalla vähän seksikäskin. ;) Tämä mekko pääsee TOP-10 mekon joukkoon! Tällä upealla mekolla oli hintaa vain 20 euroa! 

Toppi, lisää valkoista minun varastoon. 

Leopardikuosi<3
Eilen tuli postisssa uus cosmo ja sitä tässä oon lueskellut. Pitkästä aikaa cosmo oli hyvä melkein joka sivulta.
Kuvassa muutama uus blingbling korviskin.

Leopardi kuosia oon aina RAKASTANUT ja en varmaan ikinä kyllästy siihen. Uudet pyjama shortsit ajattelin ottaa ehkä ihan arki pögiks uloskin :p

kylpyhuoneeseen
Pakettini sisälti myös jotain kivaa kylppäriin. Nimittäin uuden suihkuverhon, pari käsi pyyhettä ja uuden lattiamaton. Itse tykkään tosi paljon sinisestä, tuo jotenkin alku kesän, puhtaan veden mieleen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti