19 tammikuuta 2014

Hellou.


Olen jo muutaman vuoden lukenut satunnaisesti blogeja. Siihen saa äkkiä kulumaan aikaa. Olen monesti meinannut itse kirjottaa, mutten tiennyt mistä kirjoittasin. Ja että osaisinko. Oli vaikeaa päättää millaisen blogin haluaisin tehdä.
 Aikomukseni on pitää blogia arkisista asioista. Milloin mistäkin. Kuvia kaikkialta, milloin muistaa niitä siirtää koneelle kamerasta. Enemmän kuvia asuista räpsinpuhelimella. Laiskuus voi myös välillä näkyä blogissa ja siinä kuinka usein julkaisen uusia tekstejä.


Lähikuva
En vielä osaa käyttää tätä blogin hallintaa oikein hyvin. Ulkonäköä yritin vähän muokata ja tehdä itselle bannerin. Eiköhän sitä ajankanssa opi. 

minä


 Seuraava aikomukseni on kertoa jotain asioita itsestäni. Olen Mima, 20-vuotias naisenalku, Haaveilen kampaajan tutkinnosta, Rakastan uusia vaatteteita, uutta kotia,Oulun kärppiä, miestäni ja tv-sarjoja.  Olen usein hyvin laiska. Asun Oulussa. 

Eiköhän siinä ollut jotain pientä alkuun. Nyt päässäni olisi ideoita muutama mitä voisin ensiviikolla kirjoitella. <3:llä Mima







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti